ویدئو کنفرانس و تبادل نظر ریاست محترم فدراسیون با برخی از روسای محترم سبک ها و هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استانها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان خوزستان، جلسه مجازی رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی با برخی از روسای هیات های استانها ازجمله خوزستان و همچنین روسای سبک های توآ،توآدو و گنگ توان امروز ۹۹/۰۷/۳۰) برگزار شد.

این جلسه با گفت و گو رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی با روسای هیات های استانی و سبک ها و سپس ارائه عملکرد هیات ها آغاز شد.

در ادامه استاد رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی عضویت این فدراسیون را در کمیته ملی المپیک را به حاضرین در جلسه تبریک گفتند.

سپس استاد علی امانی با ارائه مجدد عملکرد مجموعه کونگ فو خوزستان با وجود ویروس کرونا و برگزاری نشست ها،مسابقات،کارگاه ها و… بصورت مجازی توضیحات مختصری در خصوص ادامه روند برگزاری برنامه های هیات (به صورت مجازی) ارائه دادند.

در پایان نیز استاد علی امانی رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی این هیات با اشاره به عضویت فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در کمیته ملی المپیک این موفقیت را حاصل تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی استاد رضا حیدری رئیس محترم فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی دانست.

 

 

 

 

0 Reviews

صادق اورکی

→ خواندن مطلب قبلی

جلسه مشترک مربیان و اساتید هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان حمیدیه با رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزارشد

خواندن مطلب بعدی ←

مسئول اسبق کمیته داوران هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان خوزستان درگذشت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *